Here´s another line from the heart..

God morgon på er alla. Hoppas ni haft en bra dag. Först och främst: Jag svarar på era kommentarer senare när jag kommer hem. Vill hinna ta det lugnt innan jag måste plåga mig själv genom att gå in på skolan med 1040 elever. Några av alla dom eleverna hatar jag som pesten! Det fanns ju en anledning till att jag hoppade av skolan, och det var att jag inte klarar av alla dom människorna! Jag är ingen männskomänniska! Om det nu låter logiskt?! Men jag hoppas på att jag blir utskriven från gymnasiet och inskriven vars det nu var dom sa. För jag pallar inte med dessa möten som jag måste vistas på skolan för! Jag antar att ni förstår vad jag menar?!


Sen vill jag bara säga att strumpbyxor måste vara djävulens uppfinning!


Kommentarer
» Anonym

svar: Ja, det är sant. Den var faktiskt bra :D

Date&Time:2009-03-09, 17:13:53


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback