Here´s another song for the radio, and here´s another line from the heart..

Just nu: McFLY - One for the radio

God morgon. Är det redan måndag i dag? Igen? Jag har nästan precis orkat stiga ur sängen. Och ändå somnade jag ganska så tidigt i går. Om man nu kan kalla 2.30 tidigt. Men i vilket fall som helst så är det tidigare än jag brukar somna. Och trots att jag har sovit så mycket så känner jag mig fortfarande riktigt trött. Fast å andra sidan har jag alltid trott att ju längre man sover desto tröttare blir man.

I dag blir det nog bara att vara hemma och ta det lugnt. Dvs. Vara hemma och ha tråkigt och slöa framför datorn. Jag hade mycket hellre åkt i väg till mormor och träffat någon av ungarna. Visserligen vet jag inte om någon av dom ska dit idag. Men ändå, jag hade gärna åkt dit ändå. För det är ju knappast värre än att sitta hemma och ha tråkigt!

Kommentarer
» Angelica - Forgive me father for i have sinned

haha, ja! Jag brukar säga att allt jag inte har gång avstånd till är vildmarken eller där bussen går typ två gånger om dagen.



Ja, det finns nog olika anledningar kanske. Peace and love är ju i Borlänge, Dalecarlia cup också.

Date&Time:2009-03-23, 15:53:06
Bloggadress:http://killerduck.blogg.se/
» FRIDA

sv; haha :D

Jag ska plugga tyska annars blir det att ta det lugnt :) Själv då? :)

Date&Time:2009-03-23, 17:07:50
Bloggadress:http://fridasjoblom.blogg.se/
» Emelie

Japp :d Haha! Nu kan jag det :*



Åh okej.. ja, kände mig lite dissad va.

men jag är hemma ikväll. ring du!

Date&Time:2009-03-23, 17:33:55
Bloggadress:http://youaredreaming.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback