Utmanad..

Hur brukar en vanligt dag se ut för dig?
Vakna, lyssna musik, läsa lite, äta, och sen slöa framför tvn på kvällen.
Vad har du på dig just nu?
Min favvo t-shirt och ett par mjukisbyxor.
Vad gillar du minst med dig själv?
Mitt humör!

Vem kramade du senast?
Djur eller människa? Malte om djur räknas, Oscar om man ska skriva människor.

Vad åt du till middag?
Ingenting ännu. Men det lär bli Pasta med tomatsås.

Vad köpte du senast?
En dvd från cdon.

Vad lyssnar du på just nu?
McFly- Too close for comfort [acoustic]

Vilket väder gillar du mest?
Åskväder.

Säg något till personen som utmanade dig:
McFLY freak! ;)

Favoritresmål?
Har aldrig vart utanför landet. Men jag vill helst av allt åka till England.

Nämn några saker du inte kan leva utan:
Ipoden, datorn.

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
En biljett till en McFly konsert, första raden. (denna ändrar jag inte ens på)

Om du skulle bli förvandlad till en kändis av det andra könet, vem skulle du vilja bli?
Inga kommentarer!           

Vad är ditt favorit-te?
Citron.

Vad skulle du vilja bli av med just nu:
Min förkylning.

Om du kunde resa varsomhelst i världen inom en timme, var skulle du resa?
England! (denna ändrar jag inte heller på)

Vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med?
Mig själv, om tio år.

Vilken är din favoritlåt just nu?
McFly- Too close for comfort (always)

Vad ska du göra nu?
Läsa. Jag håller fortfarande på med den sista Harry Potterboken.


Jag hittade denna lista hos Mariam.

1. Svara på frågorna, ersätt en av frågorna du inte gillar & ersätt den med en egen.
2. Utmana 8 andra!

Som vanligt orkar jag inte utmana någon..


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback