Was I invading in on your secrets..

..Was I too close for comfort

you´re pushing me out

when I wanted in

what was I just about too discover

when I got too close for comfort
and driving you home
guess I´ll never know

Just nu: McFLY - Too close for comfort


Jag känner mig helt oinspirerad just nu. Det är inte bara bloggen utan det är allt. Datorn överhuvudtaget (?) Jag hinner knappt ens sätta mig vid datorn innan jag känner mig rastlös och vill bara komma därifrån. Vilket har gjort att jag knappt suttit vid datorn dom senaste dagarna. Varken vid msn, myspace eller någon annan sida heller. Men det är inte bara datorn. Jag har inte kunnat läsa heller. Jag sätter mig ner flera gånger per dag och börjar läsa. Jag hinner oftast bara läsa en eller två sidor innan jag slänger igen boken och har lust att skrika för att det är så frustrerande. Varken serier eller filmer är heller speciellt lockande just nu. Så det enda jag egentligen gör under dagarna är att ligga i sängen med musik i öronen. Det är det enda som fortfarande inte gör mig illamående..

Nu ska jag gå ut med hundarna. Hade tänkt vara inne igen tills klockan nio då Desperate Housewives börjar.

I morgon måste jag gå en sväng på stan. Lova har ju kalas i morgon så jag måste hitta någon present. Sen skulle väl mormor ha Viggo en stund så då går jag antagligen dit också..


Kommentarer
» Anonym

denlåten e bra :D

Date&Time:2009-03-31, 20:39:58
Bloggadress:http://miiahskarameller.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback