May 27.

Happy birthday to me, happy birthday to me, happy biiiirthday dear mee, happy birthday to me.


Good evening sunbeams. Så var det äntligen min tur att fylla år. 18 år. Vet dock inte vad det är jag har gått och väntat på. Jag känner mig precis som samma gamla vanliga Nathalie. (Väntar mig minst ett grattis var av alla er som läser bloggen!)

Dagen har gått på precis som vanligt. Jag har inte gjort speciellt mycket alls. Bakade klart snickerskakorna i morse. Resten får jag ta i morgon. Resten av dagen har jag sovit. Ja.

Har precis sköljt ur hårfärgen från håret. Det vart brons-rött-brunt-aktigt den här gången. Och vet ni vad! Jag älskar det! Det passar mig perfekt.

Nu ska jag lägga mig med min bok samtidigt som jag småkollar på CSI NY.

Night night på er.


Kommentarer
» Emelie

GRAAAAAAAAATTIS FINA DU!

18 år, det är inte helt fel!

Åh, jag vill också vara det ju, blabla, du får köra bil och du får liksom gå på puben, du får vara funktionär på festivaler osv! Avundsjuk

Men ah, jag blir ju också arton om 38 dagar typ <:



Yes, vi hörs i nästa vecka! Sjunger för dig

Ha en fin födeledag, och ta vara på dagen!

<3

Date&Time:2009-05-27, 00:29:56
Bloggadress:http://youaredreaming.blogg.se/
» mommo

grattis, grattis lilla vän! KRAM

Date&Time:2009-05-27, 08:28:13
» Carro

Grattis Grattis Grattis!!!! :)

Date&Time:2009-05-27, 09:08:25
» Nathalie

Mommo&Carro, Thank you, thank you, thank you :)

Date&Time:2009-05-27, 14:53:12


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback