Störtregn och grillning? Nej, jag tror inte det!

Det blir def. ingen grillning idag eftersom det började störtregna så fort jag klev innanför dörren i morse efter att ha varit ute med hundarna. (Jag har tur att det inte började störtregna så fort jag klev utanför dörren i morse) Men det blir däremot kycklingsallad, utan kyckling för min del, så jag har just kommit hem från coop. Vet dock ännu inte om vi ska vara här hos oss eller hos morbror och kusinerna. Men jag antar att det lär visa sig. Förr eller senare. Eller tja.. Senare.

Just nu tar jag det bara lugnt här framför datorn med musik i öronen och äter ett par frunktnappar. Trots att dom fastnar i mina tänder så att det känns som att göra en rotfyllning utan bedövning.

Köpte även en liten födelsedagspresent åt mig själv från coop. En förtjusande man av Marian Keyes. En bok.


Kommentarer
» Emelie

ÅH, DIN BLOGG HAR BLIVIT SÅ FIN! avundsjuk!



Hur mår du gamle vän? <3

Date&Time:2009-05-21, 17:11:56
Bloggadress:http://youaredreaming.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback