Tired.

God dagens på er alla. Jag är trött. Jag är riktigt trött. Nej, jag är helt slut. Höll på att somna i bilen utanför ÖB. Och ändå har jag sovit hyfsat bra i natt. Somnade vid 4 - halv 5 i morse och vaknade vi halv 11.

Har precis kommit innanför dörren. Vi var och åt lunch med släkten på kinarestaurangen som det var planerat. Det var gott. Länge sen jag var där. Okej, hyfsat länge sen jag var där i alla fall. Sen gick vi och hämtade min tårta. Känner mig slö när jag inte orkade baka som jag hade planerat. Men jag känner mig så fruktansvärt trött just nu. Känner att jag skulle behöva sova en timme, eller 10, innan släkten kommer. Men det  lär inte bli något med det. Dom kommer redan vi 4 och jag har ännu en kaka att baka. Vet dock inte om jag orkar börja med den. Det kanske bara blir äckelpäckel av den. Som jag sa, jag är trött!


Kommentarer
» Mariam

GRATTIS GRATTIS GRATTIS på födelsedagen:) <3

Date&Time:2009-05-27, 14:44:33
» mommo

med eller utan kaka, så tycker jag det var en riktigt trevlig dag! Tack, Tack. kram

Date&Time:2009-05-28, 08:10:13
» mommo

mycket vacker dikt du skrivit,älskar dig mitt barn. KRAM

Date&Time:2009-05-29, 11:48:03
» Anna

Köpte tidningen idag. Det var en fin dikt=) Om än lite sorglig.

Date&Time:2009-05-29, 14:17:59
Bloggadress:http://annams.blogg.se/
» N

mommo, Tack själv! :P

Date&Time:2009-06-02, 00:52:34
» N

mommo, tackar tackar. skrev den när jag var 13 år och i självmordsperionden.. ha ha ha.

Date&Time:2009-06-02, 00:53:41


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback