Everytime I cry I´m right back where you wanted.


Down goes another one, by McFLY.

Hey hey hey hey hey. Hoppas ni alla har haft en bra vecka. Det är ett par dagar sedan jag skrev sist. Och jag har dessutom inte ens orkat svara på era kommentarer ännu. Det kan ta ett par dagar till innan ni får svar på dom, men jag lovar: Jag ska svara. Frågan är bara när.

Min födelsedag var riktigt, riktigt myspysig. Firade den med släkten som vanligt. Det där lät nog kanske lite negativt. Men det var def. inte menat så.

Fick ihop en hel del pengar. Som redan är slut.

Nejdå, inte alls. Gav varenda öre till mammsen så att hon kan lägga in dom på mitt McFLYkoncert/London-sparkonto. Så en del av dom pengarna kommer att gå till McFLY biljetten och resten kommer att gå till en del av resan. Kommer att haffa till mig biljetterna till en Londonkoncert direkt dom kommer ut. Vet bara inte när dom nya datumen kommer ut... Men det får vi väl se. Kan ju ändå inte åka riktigt ännu.

Skickade in grejerna till den nya nummret av tidningen i går. Känns skönt att ha det färdigt..

Nu ska jag lyssna lite musik (McFLY såklart. Vad annars?!) och läsa lite. Har knappt hunnit läsa dom senaste dagarna. Okej, visst hade jag väl hunnit om jag hade orkat. Men det har jag inte..

Kommentarer
» Mariam

msn?(a)

Date&Time:2009-05-31, 13:06:49
» M

Du är inte inne:(

Date&Time:2009-05-31, 16:48:09
» M

msn?(a)

Date&Time:2009-06-01, 11:45:13


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback