McFLY och hallonröda naglar.

Hej hej hej på er alla. Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på älskade McFLY samtidigt som jag målar naglarna hallonröda och letar efter recept på kakor. Måste börja baka redan i morgon och jag har ingen aning om vad det är jag ska baka ännu. Det blir i alla fall cupcakes och några kakor. Har bara inte bestämt mig för vilken sort ännu. Orkar inte börja baka trårtor så dom beställs.

Vaknade sent idag igen. Först efter klockan 1. Fast jag låg kvar i sängen ett bra tag efter det eftersom jag höll på att frysa rumpan av mig. Vet inte vars sommaren tog vägen!?


Kommentarer
» Helén

Hej på dig!



Är det du som skrivit "Nobody knows" i senaste numret av Kirunatidningen?



Date&Time:2009-05-25, 21:16:58
» Nathalie

Hallå på dig själv.



Ja det var min det. Visste inte ens att den hade kommit ut ännu.. Måste ta mig en tur till affären och inhandla den :P

Date&Time:2009-05-25, 21:21:03
» Helén

I like... sorgsen men bra!



Ha gott och grattis på födelsedagen - om en timme!



Helén

Date&Time:2009-05-26, 22:58:49
» Emma Nathalie

Helén, Tack så mycket. :) Jag skrev den när jag var 13-14 år och var i min självmordsperiod. Det är endast då jag lyckades skriva bra dikter.. :P

Date&Time:2009-05-27, 00:01:42


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback