May 24

Hey hey hey hey hey, sunbeams. Så var det söndag kväll. Igen. Äntligen! Jag har gått och väntat hela veckan på att det ska bli söndag igen. Greek, Gossip girl, The F word och Supernatural. Behöver jag säga mer än så? Har precis slängt mig ner i sängen efter att ha varit nere och ätit middag. Vet inte om man kan kalla det middag. Stinker som en hel jäkla vitlök.

Väntar på att klockan ska bli halv 9 så att jag kan gå ut med doggsarna. Det börjar nån brittisk kriminalare på tv4+ klockan 9 så jag vill hinna komma in i lugn och ro innan den börjar. Senare i kväll tror jag att jag ska kolla på Wonderland dvdn. Det blev inte att se den i fredags och som jag sa då så är det länge sen jag såg den.


Skulle behöva färga håret också idag. Tror inte att jag hinner dock. Sen måste jag även leta reda på receptet till mina cupcakes.


Kommentarer
» Emelie

yes dude :)

hehe, jag kan säga till ja.

åh, ehe, jag vet inte, inte den här veckan tror jag iallafall, kanske nästa.. för jag har SJUKT mycket plugg kvar innan skolan slutar. bu!

men jag kan skriva här ju, eller om du bara ringer i nästa vecka <:

hug!

Date&Time:2009-05-24, 22:23:33
Bloggadress:http://youaredreaming.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback