Talanger, ursäkter, bloggdesign och mobbning...

Hej hej alla rara och goa läsare. Och god fredagskväll på er. Jag låter bli att kommentera föregående inlägg så är ingenting sagt heller.

Ni som har hängt med mig ett bra tag nu kommer ni ihåg när jag berättade för er om den där dumma och korkade bruden som hade mordhotat och trackaserat min 12åriga lillebror?

Inlägget hittar ni här.

Jag har haft henne blockad ett bra tag nu och det var först nu när jag bytte msn som jag innsåg det och då oblockerade jag henne igen. Varför vet jag inte. Kanske var jag bråksjuk! Nej men jag var nyfiken på om hon skulle fortsätta att spy galla över mig igen om hon fick chansen. Men det var först i dag som jag insåg att hon var online. Hon skrev dock ingenting, om inte en punkt räknas?
Men sen kom min mamma ner och berättade något som fick mig att tappa hakan! Hon hade skrivit till min lillebror och, Hör och häpna (jag gillar att använda mig av den meningen) BETT OM URSÄKT! Jo minsann det är sant! Hon skrev något liknande: 
- Jag hade tänkt skriva och säga förlåt men jag tycker att din mamma ska ägna lite tid åt att be om ursäkt till mig.
Och det var defentivt nog för att komma från lilla fröken stolt!

Jag vart riktigt förvånad, men jag tycker att det var riktigt bra gjort av henne och hon är förlåten!

Min lillebror och hans tjej har gjort slut och då gick hon vidare till den jobbigaste mest irriterande kille hon kunde hitta. Trust me i know, för min lillebror brukade vara kompis med honom. Och nu roar dom, hans fd flickvän, hennes nya kille, min brors kompis och hans tjej, sig med att trackasera min bror. Dom säger riktigt grymma saker! Saker som jag inte tänker skriva út på bloggen.... Men dom är riktigt elaka med honom.
Bara för att hans "kompis" fått hans tjej tror han att han kan tuffa sig!

Men det är ju iofs inte så konstigt att han beter sig som han gör eftersom han antagligen mår riktigt dåligt. Jag har hört att han inte har det så lätt. Men det gör inte saken bättre!

Jag har suttit timmar framför datorn idag och pillat ihop en helt ny header som, jag tycker, vart mycket bättre än den förra. Ska försöka orka koda ihop en helt ny design som passar till den...  =) Men innan dess så får ni inte se den!

Nu håller jag och Mariam på att skriva en topp 10 lista med våra talanger. Ni får se min sen när den är klar. Det är svårt att hitta 10 talanger...


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback